středa 3. června 2015

Turkish Thermal Baths čisticí mýdlo

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Krásný a ničím nerušený den Vám přeji.
Doufám, že se máte dobře.
 
Dneska Vám představím na prosto úžasný produkt od Avonu.

 
 
 
Jedná se o peciální mýdlo Avon Planet Spa dokonale pečuje o vaši pokožku. Šetrně a důkladně odstraňuje nečistoty. Báječně čistí i problematickou pokožku, minimalizuje a stahuje póry. Dodává jí zdravý a krásný vzhled. Zbytečně nevysušuje a nedráždí. Poskytuje vaší pokožce příjemnou vláčnost, hydratuje ji a vyživuje. Úžasně zklidňuje unavené tělo i mysl. Mimořádné složení obsahuje mimo jiné také výtažky z černých oliv. Hýčkejte svou pokožku s luxusním rituálem z Tureckých lázní. Čisticí černé mýdlo Avon Planet Spa nádherně provoní pokožku vašeho těla.

 

Účinky:

  • šetrně čistí pokožku
  • důkladně odstraňuje nečistoty
  • stahuje póry
  • zlepšuje strukturu pokožky
  • zklidňuje
  • zvláčňuje
  • vyživuje

 

Složení:

  • výtažky z černých oliv - zvláčňují, odstraňují nečistoty
Vhodné pro všechny typy pokožky.



Opravdu tento produkt vřele doporučuji.
 
Při jeho použití si budete připadat jako v  lázních.
 
Nádherně voní po minerálech, krásně čistí, ale mě maličko vysušoval.
 
Já jsem si s ním myla i obličej.
 
Jen maličko barví, ale to mě nijak nelimitovalo.
 

 
V balení je 200 ml produktu a vystačí Vám opravdu dlouhou, já jsem toto balení měla cca 5 měsíců, je pravda, že jsem si ho tak trochu šetřila.
 
 
 
A co VY, máte rádi Spa??
 
Přeji Vám pěkný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...