sobota 13. června 2015

Super bylinné tonikum - Ryor



AHOJ, AHOJ,

 
Dnes bych Vám ráda představila v současné době mé oblíbené tonikum Ryor, které jsem si pořídila na návštěvě Interbeauty.
 
 
Jedná se tedy o bylinné tonikum pro normální a smíšenou pleť, což je naprosto vyhovující pro mě.
 
 
 
 

 
Na popisku stojí :
 
Tonikum je nezbytné použít pro ranní čištění a večerní dočištění pleti, její hydrataci a osvěžení během dne.
Večerní čištění se skládá ze dvou částí
- 1. čištění Pleťovým mlékem čisticím pro normální a smíšenou pleť nebo Dvoufázovou odličovací emulzí, které odstraní make-up a běžné nečistoty a 2. dočištění Bylinným tonikem pro normální a smíšenou pleť RYOR, které odstraní pot a zbylé nečistoty.
Dermatologicky testováno.

 
Tonikum je v obsahu 200ml za krásných necelých 90Kč. Není v něm obsažen alkohol, krásně čistí pleť, nevysušuje a příjemně ji zvláční.
Já toto tonikum používám každé ráno a nebo večer, když nepoužívám líčidla.

 
Tekutina je s lehkým nádechem do žluta.

 
Krásně voní, tak klasicky po bylinkách  a dobře vyčistí a setře z mé pleti nečistoty...viz foto a to jsem pleť neměla nalíčenou.

 
Já mám obecně produkty od značky Ryor velice ráda.
 
A jaké máte Vy zkušenosti se značkou Ryor??
 
Krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...