pátek 19. června 2015

Odličovač Balea voděodolného očního make-upu

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článku, kde se pověnujeme odličovači očí od Balea na voděodolný make-up.
 
Koupila jsem si ho na doporučení jedné blogerky.
 



Jedná se tedy o dvoufázový odličovač s provitaminem B5, který chrání oční okolí a pečuje o něj a je vhodný pro nositelky očních čoček.
 
Před použitím protřepat, kdo by to byl řekl :-))
 

 
Inu po bezprostředním smíchání složek. Je to celé modré, hůř se vyrovnávají složky.
 
 

 
Tady už je to lepší, obecně vzato tento odličovač je takový nevyzpytatelný, inu co si o něm myslet.
 
Jednou odlíčí skvěle, a poté 3x špatně, co myslím tím špatně??
 
 
 
Zůstane na řasách zbytek řasenky a to nepoužiji voděodolnou řasenku a také černá šmouha pod spodními řasami.

 
Tento obrázek je již lepší, ale i tak, se obávám, že si tento produkt nezamiluji, asi ho dopotřebuji, ale není prostě 100%, jako můj oblíbený , který si můžete prohlédnout zde.

 
Balení je takové klasické, ale lepší má i Garnier.
 
Trochu mě zaráží ta modrá barva na tamponku.

 
Inu, poraďte mi, co si o tomto odličovači mám myslet??
Je dobrý nebo špatný, pro mě spíš nic moc.
 
 
Budu ráda za Vaše komentáře, postřehy a tipy.
 
Krásný den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...