neděle 7. června 2015

Moje kosmetické přípravky Jordana

 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den, doufám, že se máte dobře.
 
Dnes se podíváme na moje zkušenosti s dekorativní kosmetikou Jordana.
 
 
 
Značka kosmetiky Jordana vznikla v Los Angeles v Kalifornii. Její produkty jsou proto hravé a krásně barevné. Jordana je kosmetika, která se proslavila zejména kvalitními laky na nehty různých barev. Žádné řady produktů Jordana, vyráběné podle nejvyšších standardů, nejsou testované na zvířatech..
 

 
Já vlastním celkem tři produkty.
 
Jedním z nich je i tato vysouvací bílá tužka na oči.
 
Já ji používám na spodní víčko na vnitřní stranu k projasnění oka.

 
Tužka je pěkně pigmentovaná, příjemně měkká, dobře se s ní pracuje, ale nevydrží celý den. Mě vydrží cca polovinu dne.

 
Musím říct, že obal není nic moc, ale také bych měla sdělit, že tato kosmetika je velice cenově dostupná, přirovnala bych ji k Essence.

 
Pískový lak na nehty mám v krásné růžové barvičce.
Musím říct, že se jedná o obrovská balení, to snad nikdy nemohu spotřebovat.

 
Balení je takové klasické.
 
Výborně kryje hned po první vrstvě.
 
 
 


Tady můžete vidět nahoře první vrstvu a dole druhou vrstvu, ani by nebylo třeba druhou nanášet.
 
Ještě řeknu pár slov ke kartáčku.
 
Kartáček je příjemně velký a dobře se mi s ním pracuje.
 
Musím říct, že výdrž je opravdu skvělá a troufám si tvrdit, že jsou tyto pískové laky lepší než Gabriela Salvete.
 

 
Posledním produktem, který vlastním je zapečený oční stín v takové šampaň barvičce.
 

 
Stín je opět opravdu veliký, obávám se, že ho nebudu schopna dopotřebovat.
 
Maličko víc práší, ale to u zapečených produktů bývá obvyklé.
 
 
 
Pigmentace je taková střední, ale mě to vyhovuje.
 
Dobře s bází pod oční stíny sedí na víčku a vydrží téměř celý den.
 

Balení je takové klasické plastové.
 
A co mě moc těší, že netestují na zvířatech.
 
 
 
 
Obecně vzato, mě tato levná americká kosmetika moc mile překvapila a jsem s ní velmi spokojená.
 
Máte s touto kosmetickou značkou zkušenosti??
 
Pěkný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...