středa 10. června 2015

Minerální spray na obličej - nic moc

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u nového článku.
Dnes se podíváme na zoubek minerálnímu preay od Balea.

 
Musím říct, že tento spray mám poprvé, nikdy před tím jsem z této řady neměla spray na obličej.

 
Balení je takové klasické této řadě, ale vzhledem k objemu a ceně, jsem byla docela skeptická.

 
Jedná se tedy o minerální spray aqua.
Je vhodný pro citlivou pokožku - což mohu potvrdit.
Měl by hydratovat a osvěžit pokožku v letních a teplých dnech.
 
 
Inu, já ho testovala předposlední dubnový týden, kdy bylo neobvyklé teplo.

 
Musím konstatovat, že tento spray mě nijak neosvěžil, nehydratoval, jen lehce dodal na mžik okamžiku energii.

 
Vyzkoušela jsem řadu minerálních sprayů, bohužel musím říct, že tento není z  těch top či oblíbených.
 
Jaké máte rádi Vy osvěžovače??
 
Přeji příjemný den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...