pondělí 22. června 2015

Hydratační pleťová maska s olivovým olejem - nic moc.

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článku, ve kterém se podíváme na moji novou pleťovou masku od Avonu z řay Planet spa.
 
Tuto řadu mám velice ráda, obzvláště pak tělová másla, krémy, peelingy a i masky, ale tato hydratační maska s olivovým olejem mi ne a ne sednout.

 
Tato maska má klasické balení i konzistenci.
 
Ale na pleti nepříjemně cuckovatí, tváří se spíše, jako gelová  slupovací maska. Špatně se mi s pracuje, né moc dobře se mi roztírá a přijde mi, že nic nedělá, že prostě nehydratuje ani nečistí.

 
Jedná se tedy o:
Hydratační pleťovou masku s olivovým olejem Planet Spa (Face Mask Heavenly Hydration with Mediterranean Olive Oil) 75 ml
 
Hydratační maska s olivovým olejem obnovuje a vyživuje pleť!



 
 
  • Osvěžuje a zklidňuje pleť,
  • Zanechává pleť sametově jemnou, hydratovanou a vyhlazenou.
 
  • Vhodná pro všechny typy pleti.
Naneste na obličej, nechte několik minut působit a poté opláchněte.
 

 
 
Toto má všechno plnit, ale jak jsem již výše psala, mě prostě nevyhovuje. Takto vypadá již malinko gelovitě, což mě na hydratační masce prostě vadí.

 
Tuto masku bohužel nemohu doporučit.
Navíc její vůně je taková výrazná, malinko ostrá a pro mě nepříjemná, ale věřím, že někdo s ní bude naprosto spokojen.
 
 
 
Jak jsem již přednesla, takto maska prostě za mě Ne.
 
 

 
A co Vy říkáte na produkty od značky Avon z řady planet spa??
 
Máte je rádi nebo naopak??
 
Přeji příjemný den.
 
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...