úterý 16. června 2015

Fixátor make-upu na přírodní bázi.

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článku, který je sice plánovaný, ale i malinko takový vyžádaný, za což jsem velice ráda.

 
Dnes e pověnujeme fixačnímu spreji o Alverde, který jsem si pořídila, kde jinde než v DM drogerii.
Pro mě to byla maličko novinka, ale jelikož žiji v centu Prahy, tak regály jsou dost často prázdné.

 
Tento sprej mě vyšel na 100Kč, je malinko menší, ale zato přírodní - veganský.
Příjemně voní po květinách, ale to bych tolik nemusela, ale na obličeji mi to nijak nevadí.

 
Dobře fixuje líčení a celý make-up, nelepí, rychle zaschne a co se kvality týče, tak bych ho přirovnala s fixačním sprejem od Avonu.
 
Inu, jestli mohu doporučit fixační sprej z drogérie, tak to bude tento, který udrží make-up a Vaše líčení minimálně 8h na svém místě.
 
Má i dobrou střičuku, což velice oceňuji.

 
Podívejte se na tento produkt a budu ráda za Vaše reakce.
 
Krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...