středa 3. června 2015

Exotické voňavé trio.

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den.
 
V DM dorgerii jste nemohli přehlédnout novou limitovanou letní edici sprchových gelů.
 
Já jsem si v této vůni pořídila hned toto krásné trio.

 
Jedná se tedy o sprchový gel, deodorant ve spreji a tělovou emulzi s vůní broskve a exotické marakuji.

 
Sprchový gel krásně voní, tak sladce a přeci svěže. Je lehce zabarvený a dobře pění a krásně se jím myje.

 
 
Tělový deodorant ve spreji  stejně krásné voní, sice nevydrží celý den, ale mě vyhovuje.
Jen musím podotknout, že já se příliš nepotím, tím pádem mě vyhovují klasické přípravky pro deo hygienu. 


 
Tělová emulze krásně voní, dobře se vstřebává a také i má příjemnou lehčí konzistenci.
Pokožku hydratuje, ale při tom ji nezamastí a nezůstane na ni žádný film.

 
Jak jsem již jednou zmiňovala, jedná se o limitovanou edici, tak abyste ji nezmeškali.

 
A co Vy, také  máte tak rádi limitované edice od Balea??
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...