čtvrtek 11. června 2015

Dermacol Lip 16h - moje zkušenosti

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Moc Vás dnes zdravím u dnešního článku, kde se podíváme na "provařený" produkt, který proletěl blogosférou.
 
 
Jedná se o Dermacol Lip barva na rty s 16-ti hodinový výdrží.
 
Ani já jsem této novince, tolik vychvalované nemohla odolat a pořídila jsem si  ji v odstínu 06.
 

 
Balení je takové klasické leskové, nic extra, ale ani neurazí.

 
 
Aplikátorky jsou fajn, dobře se mi s nimi maluje a pěkně se dá vykreslit tvar rtů, dělá takový lepší tvar mých rtů, což velice chválím a oceňuji.
 
 

 
 
Balzámek, který se nanáší po barvě, je příjemný a hydratuje.
Jen mě malinko mrzí, že se zabarvuje. 


 
Pigmentace je opravdu skvělá, sytá, pěkná, matná barva.
Matná je po zaschnutí, ale bohužel mi to blesk nedovolil, leč jsem to zkoušela hodněkrát.

 
Takto vypadá barva na mých rtech cca po 4řech hodinách.
 
 
 
 

 
 
Stále drží, ale uprostřed rtů, tak kde se rty dotýkají s dutinou ústní se barva vytrácí a nastává pruh.
 
Tento smytý pruh mě právě na této barvě docela dost vadí a maličko mě tento produkt zklamal.
 
 
 
 
Takže za sebe musím konstatovat, že TENTO PRODUKT ROZHODNĚ NA MÝCH RTECH NEVYDRŽÍ SLIBOVANÝCH 16 hodin.
 
Omlouvám se, ale prostě NE.
 
Mě hold kosmetická značka Dermacol, navíc naše česká není souzená.
 
Mrzí mě to.

 
Ale produkt nezatracuji, budu ho dál používat, jen s tím vědomím, že se ráno namaluji a večer bude výsledek sejný, budu ho nosit s sebou v kabelce.
 
A co Vy a tato Lip barva na rty? Máte nějaké zkušenosti??
 
Přeji příjemný den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...