neděle 28. června 2015

Balea - nic moc příparvky

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Dnes se společně podíváme na zoubek dvoum výrobkům DM Balea.
 
Já mám obecně výrobky či produkty Balea velice ráda, ale tyto produkty nejsou opravdu nic moc. :-(((
 
 

 
Začneme u prvního produktu a tím je Balea deodorant 24h.

 
Deodorant ve spreji, který má vydržet 24h, což opravdu nevydrží, nevydrží ani 5hodin, natož dva dny....to opravdu ne.



Jedná se tedy o deodorant bez obsahu alkoholu a nebarví tmavé či černé oblečení.
 
To zase ano, na černém oblečení nezanechává stopy, což oceňuji, ale ta výdrž je malinko horší.
 

 
Má zabraňovat tvorbě potu a tělesných sekretů, ale musím za sebe konstatovat, že nezabraňuje potu a to já se opravdu nijak zvlášť nepotím a bráním se zuby nehty vychvalovanému deodorantu Rexona.

 
Deodoranty ve spreji já mám asi nejraději, tento příjemně voní, dobře se nanáší, ale bohužel prostě nevydrží.



I balení deodorantu je pěkné.
 

 
Balea krém na obličej pro suchou pokožku s vůní kokosu a vitamíny.

 
Tento krém má pro mě nezvyklé balení, toto balení si představuji pro tělové mléko, emulzi, sprchový gel atd, ale určitě ne pro pleťový krém. Inu, kupovala jsem ho na doporučení jedné blogerky a byl ve slevě cca za 45Kč.

 
Konzistence je spíš, jako produkt na tělo.

 
Samotný krém nevoní ani po tom mém oblíbeném kokosu, špatně se nanáší, protože malinko teče, téměř se nevstřebává a přijde mi, že spíš na mém obličeji dělá neplechu.

 
Asi budu muset tento produkt poslat dál .... leč já opravdu nerada, cokoliv vyhazuji, ale s tímto opravdu nejsem spokojená.

 
Dnes jsem Vás asi moc nepotěšila, ale opravdu tyto dva produkty nemohu doporučit.
 
 
Budu ráda, když mi sdělíte své zkušenosti s těmito produkty, nebo když mi dáte tipy tohoto ražení, které plní svou funkci.
 
Krásný a pohodový den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...