pondělí 8. června 2015

Avon pochod 2015

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný start do nového pracovního týdne.
Jak jste trávili sobotní téměř tropický den??
Já jsem byla na patnáctém Avon pochodu, který se konal 6.6.2015.

 
Já jsem tento pochod šla již podruhé a moc jsem si to užila, ikdyž teploty se vyšplhaly přes třicítku, bylo to poněkud náročnější, ale dodržovala jsem pitný režim.

 
Nešla jsem sama, měla jsem tu čest se připojit k Verče z Life with Sandra.



Pochod startoval v pravé poledne na Staroměstském náměstí v Praze a vydal se Pařížskou ulicí na nábřeží a cíl byl na Rohanském ostrově.
 

 
 
Praha skutečně zrůžověla.



Před samotným startem jsme se šly občerstvit a je pravda, že jsme neprošly startovací branou a k průvodu jsme se připojili hned k jeho začátku u Intecontinental hotelu.
 

 
K mému potěšení se pánové nedali zahanbit a poměrně v slušném zastoupení šli s námi.





 
Vše bylo zorganizováno tak, abychom prošli po vozovce aby chodnících, což bylo moc prima.


 
Na Rohanský ostrov se šlo prvně z důvodu dostatečné kapacity
 



Cestou jsme minuli hudebníky a mohli se občerstvi Sládkovou limonádou.
 



Téměř po pěti kilometrech, které jsme strávili na přímém poledním slunci se objevil vytužený cíl.
 



Podium bylo veliké a my seděly velice blízko, jen ten stín jsme nikde nenalezly.
 

 
Ale díky Verče, která je vždy a na vše připravená jsme seděly v měkké podložce a dokonce mi půjčila deštník, abych se nespálila přitom ona sama se spálila malinko. :-(( 




 
Na místě jsme se znovu občerstvily, povídaly si celou cestu a v cíli. Já bohužel musela odejít dříve,  protože jsem přislíbila účast na další akci, která se v sobotu konala.

 
Viděla jsem vystoupení první kapely a také vystoupení Ambasadorů a předání šeku.
Přišlo nás neuvěřitelných 23.000 opravdu obdivuhodné.
 
Na Rohanském ostrově to bylo velice komfortní, jídla, pití bylo dostatek. Obecně bych velice ráda organizátory pochválila.

 
A jak jste trávili Vy sobotní den??

 
 
Máte rádi podobné akce??
 
Přeji Vám krásný den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...