sobota 16. května 2015

Zásoba kosmetiky II.



AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u druhého pokračování "Zásoba kosmetiky".
 
Zajímalo by mě, jestli také máte kosmetiku do zásoby.
 
Nyní se nebude jednat o dekorativní kosmetiku, mě přeci jen je bližší ta pečující kosmetiku.
 
A jak to máte Vy??
 
Kosmetiku mám uskladněnou v komodě v obývacím pokoji v jednom fochu.

 
Začala bych produkty na vlasy - zleva: Bylinkový šampon proti lupům Balea, Loréal Elviene, Balea vanilkový šampon s kondicionérem a Garnier Fructis s aloe vera.

 
 
 
Sprchových gelů není nikdy dost, aneb mám velkou spotřebu: Dove zimní péče, Balea s třešní, Balea limitovaná edice s ostružinou, Dermacol Aroma ritual - rebarbora s jahodou, Balea - novinka sprcháč s vůní kiwi.
No a dole jsou nové limitky z nové letní kolekce.
 


Tělové krémy: Balea s kokosem, tělová emulze Balea z letní limitky, Freeman s  kokosem a guavanou, Balea tělová emulze s vanilkou a borůvkami, Avon planet spa tělové máslo - vřele doporučuj a poslední je Balea tělová emulze se třpytivým efektem.
 

 
Pleťové masky: Avon planet spa, Freeman s obilím a nakonec Yves Rocher - hydratační maska.

 
Tonika na pleť: Celar skean s alkoholem proti černým tečkám, Ryor bylinné tonikum a nakonec Avon Clearskin alkoholové tonikum, které bojuje proti boji s černými tečkami.

 
Čističe pleti: Ryor - mycí gel s minerály a Balea pleťová pěna pro suchou pokožku.

 
 
 
Krémy na obličej:  Green line - hydratační noční a denní krém proti vráskám, Balea hydratační krém, Ryor hydratační krém s levandulí - novinka.
 

 
 
Micelární vody: super koupě v měsíci březnu 2 za cenu 1dné Bioderma růžová, super Loréarl a miniaturka z časopisu Eucerin.
 



Deodoranty: Balea limitovaná letní edice, Nivea ivisible 48h a nakonec opět  ivisible 48h tentokrát od Balea. Inu uvidíme, který bude lepší.
 
 

 
Odlakovač s acetonem Ebelin, Jessa intim gel, Avon foot work - gel na chodidla a nakonec Ebelin čistič na štětce.

 
Femina - pěna na holení, Dermacol - fit -gel pro vypnutí hýždí a boků, snad to pomůže.

 
Opět DM drogerie a Balea:  dva super balzámky na rty a retro krém.

 
 
 
 
Na Interbeauty jsem si pořídila i tuto houbičku. Houbičky používám na smívání pleťových masek.
 

 
Nakupily se mi sole do koupele: Balea Luxur s kokosem, Alverde s makadamovým ořechem a Welness Beauty limetka a bambus.

 
 
Pleťové masky :  Alverde  s vůní růží a Freema meruňkový peeling.
 


Tak to jsou moje kosmetické zásoby, máte také zásoby, nebo podlehnete slevám či novinkám??
 
 
 
Budu ráda za Vaše reakce a poznatky k těmto produktům.
 
Krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...