úterý 26. května 2015

Zapomenuté dubnové nákupy - DM drogerie

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
Dnes se podíváme na moje poslední dubnové kosmetické úlovky.
 
Vše jsem nakoupila v DM drogerii, kterou mám stejně blízko od kanceláře, jako Teta drogerii.

 
 
Nemohla, prostě jsem nemohla odolat mase v blogosféře, takže i já jsem si pořídila Dlouhotrvající barvu na rty od značky Dermacol.
 





Musím říct, že mě zaujalo rafinované a pěkné balení.
 
Já ho mám v odstínu 06.
 

 
Aplikátor je takový klasický, barevná část je dobře pigmentovaná, malinko mi vysušuje rty.

 
Já tato barvy mám na sobě prostě ráda, nešla bych a si do rudé či oranžové rtěnky, ale tyt fialovo-vínové barvičky mě oslovují.

 
 
Takto se tímto produktem líčím, spíše šetřím, ale mě to tak vyhovuje, nechci přímo provokovat.
Po barevné části použiji bezbarvý balzáme.
 
 
 
 
Tady je stav líčení cca po 3h. Barva nedrží, uprostřed se naprosto otřela a vypadá to velice nevzhledně.
Navíc si můžete všimnout stahlých rtů. Sice pocit suchých rtů jsem neměla, ale vizuálně to tak vypadá.

 
Balzámek samostatně je dobrý.
 
Jen mě mrzí, že se hned zabarví.
 
Bohužel u tohoto produktu jsem docela na vážkách, spíš asi ne, ale jediné, co mě tahne je báječná barvička, kterou mám moc a moc ráda.



Ebelin aplikátory na make-up jsem si pořídila na doporučení jedné blogerky, uvidím, jak budu spokojena.
 
Budu ráda, když mi dáte vědět, jaké máte zkušenosti.
 

 
Rimmel Rita Ola nemohla ujít mému hledáčku.
 
Ve slevě jsem si vybrala tuto krásnou fialkovou barvičku.



Na doporučení jedné blogerky jsem si pořídila dvoufázový odličovač očí.
 
Jedná se tedy o produkt Balea a uvidíme.
 

 
Dvoufázový odličovač očí, který si má poradit i s voděodolným líčením, inu uvidíme.
Když jsem jím třepala, tak mi přišlo, že se složky příliš nemísí, ale opravdu nemohu soudit, jelikož jsem ho zatím nezkoušela.

 
Minerální osvěžující voda na obličej je mojí stálicí převážně v létě a v teplých dnech.
 

 
Nově jsem v DMku objevila tuto od Balea, tak jsem zvědavá, jaká bude. Zatím mohu sdělit jen to, že je bez parfemace.

 
Kdysi jsem používala tento pleťový sprej od značky Bioderma, se kterou jsem byla moc spokojená, jsem zvědavá, jaká bude Balea.



Lak na vlasy od Balea mi vyhovuje.
 
Nově jsem si vzala tento zelený se sílou tužení - fixace 3. Dříve jsem si pořizovala 4. 
 
Sprchové gely od značky Dove jsou dobré. Toto bylo vystaveno, jako novinka, navíc ve slevě a s vůní kokosu jsem to tam já nemohla prostě nechat.



Jedná se tedy o hydratační a pečující sprchový gel s vůní kokosu .
 
Voní příjemně po kokosu, ale nemusíte se bát, že by to byla agresivní vůně. Dominanta to není, naopak ucítíte krásnou typickou vůni značky Dove.
 

 
Tento sprchový gel si do košíčku házím snad pořád.
 
Jed to jeden z mých nejoblíbenějších sprcháčů vůbec.



Jelikož v zásobě nemám pěnu na holení, tak jsem si pořídila tuto s vůní vanilky.
 

 
Jedná se tedy o holicí pěnu s vůní sladké vanilky pro citlivou pokožku, inu uvidíme, jaká tato bude.



Jupí, konečně i já jsem si mohla pořídit tento nový sprchový gel od Dermacolu z řady Aroma Ritual s vůní Irisch Cofee.
 

 
Krásné balení a vůně opravdu skvělá, těším se, až ho použiji.

 
Musím tyto sprchové gele opravdu pochválit, krásně voní a dobře pění a nevysušují pokožku.

 
Toto byly moje poslední dubnové nákupy. Jak jste s kosmetikou nakládali Vy v měsíci dubnu Vy??

 
 
Příjemný a pohodový den Vám všem přeji.
 
 
papa E. 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...