neděle 3. května 2015

Tekuté hedvábí na vlasy

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Moc Vás všechny dnes zdravím.
 
Dneska se podíváme na šampon alias "tekuté hedvábí na vlasy", které jsem si pořídila v drogerii.

 
Jedná se tedy o šampon značky Schwarzkopf z řady Gliss kur.
 
Tato řada se primárně zaměřuje na péči o vlasy. Má celou řadu produktů, a budu jen ráda, když mi dáte vědět, které výrobky máte ozkoušené a které mi můžete doporučit.
 
 


Já jsem s touto řadou neměla zatím zkušenost, ale již po krátkém používání musím konstatovat, že vlasy byly opravdu lesklejší a takové příjemné, jemné a plné života a objemu.
Mě se vlasy příliš nemastí, s objemem také nemám problém, jen mi chybí ten zdravý lesk.
Přijde mi, že tento produkt mi k lesku a příjemné jemnosti přispěl.
 

 
Netuším, kolik hedvábí či jestli vůbec nějaké tento šampon obsahuje, ale po samotném použití jsou mé vlasy výrazně v lepší kondici.

 
Navíc se mi velice líbí balení. Cena je dostupná, není to nějak přemrštěné.
Sice to není produkt z profesionálního kadeřnictví, ale mě opravdu hodně vyhovuje a změny jsou viditelné již po krátkém používání.

 
Příjemně jemně voní, dobře pění a nezanechává na vlasech žádný film. Zkoušela jsem pouze šampon, s kondicionérem či maskou nemám zatím zkušenost.
Já to střídám, buď to mám šampon i kondicioner a nebo jen šampon.

 
Je tedy primárně určen pro vlasy, které se lámou a které jsou bez lesku.
S lámavostí potíže nemám, ale lesk mi chyběl.
Tento produkt to malinko napravil.
Takže za mě Vám ho mohu jen a jen doporučit.



 
A jaký je Váš názor na řadu Gliss kur??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...