pondělí 11. května 2015

Ryor báze pod make-up

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, ve kterém se podíváme na podkladovou bázi pod make-up od české značky Ryor.

 
Tuto bázi jsem si pořídila na doporučení blogerek na Interbeauty za cca 100Kč.
 
Báze je v pěkné papírové krabičce, ale její obal je z čirého plastu, spíše takového nevýrazného vzhledu.
 
 
Tuba obsahuje 10ml produktu.
 
Na mých víčkách udrží stíny levnější i dražší skutečně celý den, což velice oceňuji a jsem za tuto super funkčnost ráda. I make-up na celém obličeji krásně drží celý den a nikam se neztrácí.
 
 

 
Vyrovnávací báze pod make-up a líčidla, která prodlužuje efekt nalíčení a zabraňuje rozmazání
make-upu, očních stínů, pudru i rtěnky. 
 
- pro všechny věkové kategorie a všechny typy pleti
- vyplňuje nerovnosti pleti a dodává sametový pocit
- fixuje na pleti veškerou dekorativní kosmetiku
- aplikujte v malém množství po použití krému
- dermatologicky testováno
- bez konzervačních látek

 
Samotný produkt je čirý, takový lehce silikonový. Na očích krásně přilne a dobře se vstřebá, to samé dělá i na celém obličeji.

 
A co na tuto podkladovou bázi říkáte Vy?? Znáte ji? Nebo používáte jinou??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...