středa 20. května 2015

Produkty na nožky, které mě nosí celý den :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
Doufám, že se máte dobře.
 
Dnes se podíváme na péči o mé nožky - nebo-li o mé chodidla.

 
Na chodidla pravidelně používám dva produkty. Jeden katalogový a jeden z drogerie, které mám léty ozkoušené.

 
Krém na chodila od Avonu z řady foot works jsou opravdu báječné.
Skvěle hydratují, krásně voní a dobře se vstřebávají a nemastí Vám oblečení či povlečení.

 
Nyní mám krém na nohy se silikonem. Krém se krásně vsákne do pokožky, skvěle hydratuje a zjemní.
Voní tak nějak velice svěže, ale ne příliš moc.

 
75ml v akci vyjde na krásných 39Kč což je naprosto krásná cena.
 

 
Osvěžující deo sprej na nohy nebo i do bot od Balea s vůní grepu.
 





Účinkuje velice dobře, ale docela nepříjemně voní, tak dost chemicky a vůně grepu není téměř znát.
Jako deodorant na chodidla je to dobré a do bot se mi t také osvědčilo.
 

 
Tento produkt si kupuji pravidelně a zatím nemám důvod měnit.
Jen pozor, jedná se o vysoce hořlavý produkt.

 
Rozprašovač či střička je klasická a nikdy jsem s ní neměla potíž.

 
Pěkné veselé balení je jen plusem.
Navíc cena je také příznivá, domnívám se, že tento produkt seženete do 50Kč.



A jak o své nožky a chodila pečujte Vy??
 
Neměli bychom na nohy zapomínat, nosíc nás celý den.
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...