úterý 12. května 2015

Odličovač očí - Garnier

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Zdravím Vás. Nyní pro Vás mám můj pohled na odličovač očí od Garnieru.

 
Celkově vzato, tak já má kosmetické produkty Garnier má velice ráda. Tento odličovač jsem pořídila na doporučení jedné blogerky.



Jedná se tedy o dvoufázový odličovač očí, který se musí promíchat.
 
Měl by odstranit oční make-up a také posílit  řasy.
 

 
Balení prima, ale mě to sice oční make-up né zcela odlíčí, bohužel se se musím vždy doodlíčit.
 
Tento odličovač není špatný, ale na 100% neodlíčí, což já od odličovače požaduji.
 
A poměrně dost ubývá.
 
 
 
 

 
Pochválit musím, jeho texturu, která nedráždí, je jemná, šetrná a nezanechává olejový film.
 
Spíš jsem z tohoto odličovače tak na vážkách, sice je prima, ale neplní svoji odličovací funkci, kterou já po odličovači požaduji

 
 
Máte také rádi kosmetiku od značky Garnier??? A tento produkt znáte?? Máte s ním zkušenosti??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa  E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...