pátek 15. května 2015

Novinka od značky Ryor - make-up

 
 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska Vás vítám u článku, kde Vám představím novinku české kosmetické společnosti, která je mému srdci obzvláště blízká, jelikož sídlí cca 2 km od mého rodného bydliště.
 
 

 
Jedná se tedy o rozjasňující make-up 8v1 ve verzi light, tedy v tom nejsvětlejším provedení.
Tento produkt jsem si pořídila při své návštěvě Interbearuty v dubnu 2015.

 
Musím přiznat, že jsem si tento make-up vzala spíše na zkoušku.
Jedná se tedy o jemný, lehký tónovací make-up s minerálními pigmenty, který má sjednocovat pleť a barevnost pleti a také vyrovnávat nerovnosti.
Make-up také hydratuje a má zanechávat sametový povrch.

 
Balení je klasické pro tuto společnost, čili plastové a spíše takové obyčejné, ale to mě osobně vůbec nevadí, protože já oželím slabší obal nad obsahem, který je vždy velice kvalitní a mé pleti dělá dobře.



Samotný make-up je trochu žlutější, což mě nemile překvapilo, ale když jsem ho testovala na denní i večerní nošení na své pleti tak mě opravu VELICE MILE PŘEKVAPIL.
 

 
Make-up se velice dobře zapracovává do pleti jak prsty a nebo i štětcem.
Nyní nepoužívám primer pod make-up a přes to musím tento make-up opravdu velice pochválit, že drží celý den, neztrácí se, neflekatí a nedělá na obličeji mastné zony.

 
 
Když se rozetře, tak je opravdu krásný, mé pleti sedne a krásně ji zjemní a dosáhnu s ním krásného sametového finiše.
 
Musím říct, že mě velice mile překvapil a poslední dobou nepoužívám jiný.
 





 
Co si myslíte Vy o produktech této společnosti a pořídili byste si make-up??
 
Budu jen ráda, když by do prodeje dali i další produkty z dekorativní kosmetiky.
 
Příjemný den mějte.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...