čtvrtek 21. května 2015

Moje sbírka kabelek...

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný a snad i pohodový den.
 
Nad tímto článkem jsem uvažovala již delší dobu, ale až nyní jsem se k němu odhodlala.
 
Jaká kabelky vlastním a kolik jich mám?? Celkem mám 18 kabelek a 2 tašky.

 
Tuto barevnou kabelku mám z Nákupního centra Metropole Zličín a je od značky Desiguale.
Kupovala jsem si jí na jaře 2013. Je celá textilní a super na léto a vzbuzuje ve mě takový svobodomyšlenkový život. Je příjemná a ráda ji nosí, ale k ležérnímu oblečení se příliš nehodí.

 
Tato béžová kabelka do ruky s potiskem Zeměkoule je od Avonu a je to napodobenina, ale bohužel si nevzpomenu jaké značky. Je velká, pevná a příjemná.

 
Bílou tašku na léto mám od Nextu. Je poměrně těžší, docela se snadno špiní a jelikož jí mám ji nějaký ten rok, tak i lehce zažloutla. Nosím ji převážně v létě.

 
Tuto béžovou kabelku značky Caprisa jsem dostala od maminky. Ze začátku jsem ji moc nosit nechtěla, ale pak jsem se ji naučila nosit. Je poměrně velká, dobře se nosí a nešpiní se.

 
Mám i dvě menší kabelky, které se hodí převážně na večer.

 
Obě mám minimálně přes 10let.

 
Tato bílá je z Manga a kupovala mi ji kamarádka.

 
Tato černá je kožená z Humanicu a nosím ji na plesy a na večerní rauty a recepce.

 
 
Tuto kabelku značky Longchamp mám již šestým rokem, je naprosto dokonalá a je již v mém druhém wish listu.
 
Je to asi moje nejdražší kabelka.
 
Psala jsem článek, co je v mé kabelce více Zde.
 
 



Plátěnou kabelku od Adidas nosím ráda, je sice menší, ale překvapivě se tam vejde dostatek věcí.
 
Dá se vyprat, co ž je výhoda.
 
V létě ji mám moc ráda.
 



Tato modrá kabelka se zlatými detaily je prima. Je velká, nosím ji v zimě a nepopraskala mi, což velice na kožence obdivuji.
 
Nosím ji k modré bundě.
 

 
Tuto červenou kabelku jsem dostala od své maminky a je z Avonu. Je super, retro, parádní.
Dobře se nosí, vejde se do ní spousta věcí, jen je malinko těžší.



Tuto kabelku mám také dlouho, jedná se o koženkovou kabelku od značky Mary Kay, která slouží spíš, jako takové "žebradlo". Vejde se do ní neuvěřitelně moc věcí.
 
Nenosím ji příliš často.
 

 
Klasická větší kabelka od Avonu. Mám ji od podzimu, ale jak jsem si právě všimla, tak bohužel již má poškozené rohy. Nosí se dobře, vejde se do ní i malý notebook. Nepřemrzá, ale je evidentně nyní trendy, takže jsem ji již potkala vícekrát.

 
Moje současná kabelka značky Caprisa, kterou jsem v loňské roce dostala od své švagrové.
Musím říct, že se mi opravdu líbí. Vejde se do ní hodně věcí a i slabé řemínky ji udrží a neřežou do paže.

 
 
XXL bag s námořnickým vzorem mám také od Avonu a hodí se spíše k vodě, než na každodenní nošení, pokud ovšem nemáte tři malé děti a jedno z toho v kočárku.
 
Nosím jí sporadicky v létě spíše na nákup.
 
 
 
 

 
Hnědá kabelka opět od značky Caprisa je parádní.
Kupovala jsem si ji k zimním botám a má spousty prostoru uvnitř a také super kapsičky, kam se schovají klíče, kapesníky a nezbytné potřebnosti.

 
Detail želvičky. :-))

 
Tuto plátěnou letní tašku mám přes 10 let a stále jí ráda nosím v létě k lněnému oblečení, kterému ne ne dát vale.
Je příjemná, má docela dostačující úložný prostor a také kapsičky.
Navíc se dá vyprat.

 
Další textilní kabelka, která je značně obnošená, ale mám jí cca 13 let a je stále plně funkční, malinko infantilní, ale to před těmi 13-ti lety nebyla.
Je velká, jen jí chybí ty kapsičky.

 
Klasická černá kabelka z textilu a kůže z Humanicu, také se mnou prožila cca 7 let.
Je maličko použitá, ale stále jí ráda nosím.
Je praktická a ikdyž se nezdá, vejde se do ní spousty věcí a má i šikovné kapsičky.

 
Kupovala sem si ji v době, kdy značka Tommy Hilfiger opravdu frčela.

 
Na řadu přicházejí takové spíše tašky.
 
Tuto červenou s puntíky mám cca za 150Kč z Tesca a mám také cca 8let.
 
Je parádní, na výlety, na procházky a tak.

 
Tato moje taška má 15-16 let. Kupovala jsem si ji v Chorvatsku na tržišti, když jsem chodila na střední. Je naprosto úžasná, nezničitelná a nikdy ji nedám pryč.
Praktická a přes to elegantní.

 
Každopádně ve své kabelce nosím textilní nákupní tašku, pro případ potřeby, nejraději mám tuto.
Europe Green.
 
Ano placky či symbolu Strany zelených jste si povšimli správně, Strana zelených je prostě moje. :-))

 
A to byly moje všechny kabelky.
Samozřejmě, že moje srdíčko prahne po dalších, idkyž jich mám více než dost, ale mě kabelky, boty a oblečení poměrně dlouho vydrží, horší je to pak s uskladněním.
 
 

 
 
A jaké máte rádi Vy kabelky a tašky?? Jakým dáváte přednost??
 
Přeji příjemný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...