sobota 30. května 2015

Moje nová Sleek paletka

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
Dnes bych Vám ráda blíž představila můj úlovek z nákupů z veletrhu Interbeauty.



 
Pořídila jsem si paletku očních stínů od známe značky Sleek s názvem Celestial 445.

 
Paletka obsahuje krásných 12odstínů a každý stín je jednotlivě pojmenovaný.

 
Paletka je v krásném černém matném tvrzeném plastovém obalu a obsahuje i aplikátor, který já ale nepoužívám, lépe se mi pracuje se štětci.



Paletka má opravdu krásné barvičky.
 
Obsahuje 8 barviček se šimerem a 4 barvičky v matném provedení.
 

 
 
Samozřejmě, že praktické a velké zrcátko nesmí chybět.


 
Pigmentace je opravdu velice dobrá.
Stíny se dobře nanášejí, s bází vydrží celý den a dobře se vrství, blendí a jsou parádní na zajímavé barevné kouřovky.

 
 
No a jaké paletky od Sleeku máte doma Vy a které Vás oslovují.
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...