středa 13. května 2015

Moje krémové oční stíny

 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný a ničím a nikým nerušený den.
 
A jak se při dnešku máte??
 
Ráda Vám  představím své krémové oční stíny, které mám ve své sbírce.

 
Mám dva krémové oční stíny od Avonu z řady Extra Lasting v odstínech
 
Totally Taupe a Forever Bronze.
 
 

 
Mají menší skleněné balení, které není nic moc.

 
Šedý stín jde hůře nanášet, není tak krémový, jako ten druhý bronzovější.
Oba stíny se celkově dobře nanáší, jsou slušně pigmentované a na očním víčku vydrží téměř celý den a poslouží dobře, jako podklad pro další stíny či kouřové líčení.

 
U šedého stínu je pigmentace slabší díky horšímu nanášení, má prostě takovou tužší konzistenci. Nedokážu si vysvětlit proč, když se jedná o stíny v odlišných odstínech od stejné značky a řady.
Používám je přesto ráda.

 
Všemi vychvalované a milované krémové oční stíny Color Tatto 24H od značky Maybelline.
Prosím omluvte fotografii, která je vzhůru nohama.

 
Mám opět dva v odstínu 05 Eternal gold a 35 On and on bronze.

 
Mají také skleněné balení, které je ovšem mnohem zajímavější a hezčí.



Tyto stíny jsou dobře pigmentované a dobře se s nimi pracuje.
 
Vydrží mi na oku přibližně stejně dlouhou dobu, jako ty od avonu, takže téměř celý den, což je ucházejicí.
 
Ten zlatý používám převážně, jako podklad pro další líčení, kdež to ten bronzový se dá krásně nosit samostatně třeba jen s linkou.
 

 
Posledním krémovým očním stínem je Excess shimmer od značky Max factor.
Tato značka uvedla tyto stíny na trh celkem nedávno.
Jsou z nich také nejdražší s tím, že avon je nejlevnější.



Tento oční stín jsem si vybrala v odstínu 20 Copper.
 

 
Opět skleněné balení, které bych přirovnala svým pěkným vzhledem k Color Tattoo, ale nemyslím to tak, že jsou si podobné.

 
Tento stín je až příliš krémový, pokud chcete použít jako podklad, tak musíte vyčkat nějakou dobu, než zaschne, pokud samostatně, tak vyčkejte s nanášením linek.
Toto mi zrovna nepřijde extra praktické.

 
Ale je zase velice příjemně krémový, moc dobře se s ním pracuje a výborně s nanáší.
Pigmentace je také parádní.
Mě tento produkt vyhovuje asi nejvíce, poté bych volila bronzový odstín od Color Tattoo a poté bronzový od Avonu.

 
Mám celkem 5 kousků.
Je mi jasné, že i Vy máte své oblíbence v krémových očních stínech. Zajímalo by mě, kteří to jsou a proč?

 
Moje pětice krémových očních stínů.

 
Budu ráda, když se se mnou podělíte o Vaše zkušenosti s krémovými stíny.
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...