čtvrtek 7. května 2015

Milani a Astor kosmetika

 

AHOJ, AHOJ,

 
Na mé FB stránce  mě oslovila jedna sledovatelka a nabídla mi jeden produkt od značky Milani a jeden od Astoru.
 
Poslala mi hned fotečku laku a já neváhala a poslala domluvený finanční obnos na účet.

 
Jen chci říct, že jsme se domluvily v pondělí, hned v pondělí odešly peníze celkem vč. poštovného 200Kč a ve čtvrtek jsem obdržela balíček. :-))

 
Poslala mi pískový lak na nehty a matnou tužku na oči.

 
Lak je zlatavo-nude-růžový v odstínu 32A. Lak je opravdu krásný a dobře kryje již v první vrstvě.

 
Obsahuje 13,2 ml.
Díky milé sledovatelce mám možnost poprvé vyzkoušet produkty od značky Milani.

 
A jako druhý produkt  značky Astor  mi přišla tužka na oči s voděodolným efektem a výdrží.

 
Jedná se o tužku 24h Perfekt stay eye shadow + liner s matným finišem.
 
Mám ji v odstínu 120 Chic nude.
 
 

 
Jedná se o klasickou jumbo ořezávací tužku, která má krásný nude narůžovělý odstín se skutečně pěkným matným finišem.

 
Lak je skutečně pěkný a takto vypadá ve dvou vrstvách.
Na mých nehtech, na kterých nevydrží žádný lak dobře drží a také se dá dobře odlakovat.

 
Tak, to je moje první zkušenost s kosmetickou značky Milani a Astor.
 
Máte tuto značku rádi a co byste mi doporučili??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...