čtvrtek 14. května 2015

Konečně mám LUSH :-))

 

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den, doufám, že se máte dobře.
 
Dnes to bude jupí jou konečně o kosmetické značce Lush. Tuto značku jsem chtěla již delší dobu vyzkoušet.
 
Od kamarádek jsem dostala tento báječný pleťový peeling.
 
 
 
Jedná se tedy o čistící roládu na obličej a tělo.
Já tento produkt převážně používám na obličej.

 
Lush je Čerstvá, ručně vyráběná kosmetika netestovaná na zvířatech. 100% vegetariánská,  84% veganská, 70% samokonzervační, 36% nahatá = bez obalů.

 
V tomto zázračném černém kelímku se ukrývá tělový a pleťový peeling s vůní levandule a heřmánku.
Voní naprosto jedinečně.

 
Konzistence je příjemně mazlavá a taková jako by jílová, krásně se mi s ním pracuje, výborně pění a pokožku zanechá příjemně čistou, vláčnou a jemnou.

 
Obsahuje částečky levandule a heřmánku.
Prostě musím o tomto produktu říct jen wau :-)).
 
 
Krásně vyčistí pleť a nezanechá ji vysušenou, což u peelingu neznám.
 



Díky této mé první zkušenosti s touto báječnou značkou mám rozhodně v plánu si pořídit nějaký další produkt.
 

 
Co říkáte Vy na značku Lush??
Máte ji rádi a které produkty byste mi mohli doporučit.
 
Přeji příjemný a pohodový den.
 
papa E.
 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...