pátek 22. května 2015

Když vanilka nejen voní, ale i šlechtí vlásky....

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den, doufám, že se máte dobře. :-)))
 
 
 
Toto duo je z DM drogerie z řady Balea.
Já toto duo vnímám, jako limitovanou edici, i když to na obalu nemá napsáno.
 

 
Jedná se tedy o šampon s kondicionérem s vůní vanilky a mandlového oleje.
Na první pohled mě zaujal obal a také ta vanilka, která mi prostě voní.

 
Šampon a kondicioner používám již cca měsíc a musím říct, že již po prvním použití jsem pocítila rozdíl v hebkosti vlasů a také v lesku.
Mnohem více se mi nyní vlasy lesknou a jsou příjemně hebké.

 
Navíc nádherně voní po vanilce a oleji.
Konzistence je klasická vlasovým produktům od Balea.
Musím říct, že předčil moje oblíbené duo s fíkem a perlou.

 
Pokud mohu poradit, tak se na tuto vanilkovou novinku podívejte.
Vlasy budete mít krásně voňavé, heboučké a lesklé.
Poměr cena kvalita je 100%.
 
A co Vy a vlasové produkty??
 
Příjemný den mějte.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...