čtvrtek 14. května 2015

Essence Lash Princess řasenka

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den, doufám, že se máte dobře.
 
Již nějakou dobu jsem v drogerii pokukovala po řasence od značky Essence Princess Lash, která je zeleno-modré dvojče oranžové Princess.

 
Tato řasenka má opět krásné a roztomilé balení.



 
Jedná se o řasenku s efektem umělých řas.
Ovšem má nyní klasický kartáček, což já oceňuji více.

 
Klasický lehce konický kartáček je prima. Řasy prodlouží, zahustí a dodá jim opravdu výrazu, ale bohužel maličko slepuje a v průběhu dne se mi obtiskla pod obočí.

 
Opravdu chválím kartáček i efekt který vydrží, toto je snímek z prvního nanesení, což mi přijde skutečně dobré.

 
I přes lehké slepování, které se dá napravit či vychytat používám a obtiskování ji budu moc ráda používat. :-))

 
A jak jste na tom Vy s řasenky od Essence??
 
Pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...