neděle 31. května 2015

Čistící micelární voda Eucerin

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám příjemný den, doufám, že se máte dobře. Já jsem dnes nějaká tzv. přejetá a unavená a nic se mi nechce dělat.
Ráda se s Vámi podělím o moje zkušenosti s touto MICELÁRNÍ VODOU 3 v 1 EUCERIN, která byla, jako dárek ke koupi časopisu.
Já si jinak časopisy nekupuji, ale kvůli tomu, jsem si ho pořídila a musím konstatovat, ŽE JSEM NEPROHLOUPILA.

 
Tato micelární voda je jemná, šetrná, dobře odlíčí, nevysušuje a kvalitou jí srovnávám k Loreal nebo růžové Bioderně. Za mě veliká spokojenost.

 
Eucerin Čisticí micelární voda 3v1 DermatoCLEAN je osvěžující forma čistění pleti která:
  • Odstraňuje všechen vodou rozpustný make-up a řasenku.
  • Pomáhá pleti lépe dýchat. 
  • Její použití je rychlé a pohodlné.
  • Byla otestována na citlivé pleti a očních partiích s dobrou kožní snášenlivostí.
Obsahuje inovativní kombinaci účinných látek: 

 
Výsledek:
  • Pleť  obličeje i očního okolí jsou čisté a zklidněné. 
  • Pleť je viditelně hebká a vláčná. 
  • Pleť je lépe připravena na regeneraci.

 

 

Provedena byla in-use studie mezi ženami ve věku od 18 do 75 let. Vzorek zahrnoval i ženy s citlivou pletí.  A výsledkem bylo:
  • Pleť může lépe dýchat. Schopnost pleti vstřebávat kyslík se výrazně zlepšila. 
  • Zlepšení stavu hydratace. Eucerin Čisticí micelární voda 3v1 DermatoCLEAN pleť nevysušuje. Hydratace pleti se po týdnu pravidelného používání výrazně zvýšila.
  • Testováno na citlivé pleti a očích. Testy prokázaly vhodnost pro citlivou pleť, včetně citlivé pleti okolo očí. Je také bezpečná pro nositele kontaktních čoček.

 
 
Já sama za sebe ji mohu jen a jen DOPORUČIT.
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...