úterý 14. dubna 2015

Zklamání ... sprchový gel :-(

 

AHOJ, AHOJ,

 
Jak se máte, doufám že dobře ?
 
Dneska to bude taková moje mini recenze na tak u všech oblíbený sprchový gel.
 
 

 
Jedná se o sprchový gel od Dermalolu Aroma Ritual s vůní sladkého manga.
 
Tyto sprcháče z řad Aroma Ritual mám velice ráda a jsem s nimi spokojená. Naopak si je pořizuji opakovaně, ale tento sprcháč, nebo respektive tato vůně mě opravdu nemile překvapila.

 
Mango, jak ovoce mi moc chutná a ráda si ho kupuji.
Co se týká samotného produktu, tak je to krásné balení, a i barva samotného gelu je pěkná.

 
Jedná se tedy o sprchový gel s vůní manga, který je obohacený extraktem z papáji a má jemně čistit pokožku těla. Má se jednat o sladkou vůni manga, která má být plná života....no nevím.

 
Na mě ta vůně působí, jako když je naprosto zkažená, zatuchlá, zapuchlá a cítím z něho nějaké plísně snad.

 
No nevím čím to je, že mi tento sprchový gel tak zapáchá.....pořád si říkám, že mám asi vadný kus, nebo co???
 
Bohužel za sebe tuto vůni nemohu doporučit, ale nevzdávám to a chci si ho pořídit znovu a ověřit si, jestli je to standardní vůně.
 
A jakou zkušenost máte Vy s tímto sprchovým gelem s vůní sladkého manga??
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...