středa 22. dubna 2015

Teta drogerie...nákupy



AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný a ničím nerušený den.
 
Na skok jsem zavítala do Teta drogerie, kterou máme přímo U Anděla.
Šla jsem omrknout novinky. No a sami uvidíte, co vše jsem si odnesla.



Pleťové masky od značky Freeman mám velice ráda a proto jsem si pořídila tuto zelenou avokádovou masku v menším balení, které je velice praktické na ozkoušení.

 
O avokádové masce jsem slyšela samou chválu, ale jelikož mám ještě dvě masky do zásoby, tak jsem dala přednost menšímu balení 15ml za 40Kč.
Cena není příliš výhodná, ale nechtělo se mi hned dávat cca 150Kč. Kaolínové masky mám ráda a vždy jsem s nimi byla velice spokojená.

 
 
Krémovým očním stínům d Max Factor jsem neodolala. Po pravdě mě zlákaly recenze na blozích a také cena v akci.
 

 
Barvička je krásná, taková nude - růžovo - zlatá. Balení je klasické, které obsahuje 7g za 189Kč.



Líbí se mi i hygienické balení, které není vždy samozřejmostí.
 

 
Stíny jsou nádherně krémové, jemné a dobře pigmentované. Krásně se nanášení a věřím, že budou i dobře držet.

 
Od značky Greenn Line jsem vyzkoušela prozatím pouze tělovou kosmetiku ve vzorečcích a co nevidím....denní krém proti vráskám 50ml za 80Kč. no a aby dennímu krému nebylo smutno, tak jsem si přibrala i noční za stejnou cenu.

 
Musím říct, že papírové balení je takové klasické, které neurazí.

 
Ale plastové nádobky mě mile překvapily. :-)



Opět, vše pěkně hygienicky zabaleno.
 

 
Uvidím, jak s krémíky budu spokojená.

 
Podívala jsem se i na svíčky a co mé oko  nevidělo, krásnou velkou svíčku ve skle za 109Kč. Když jsem si k ní přivoněla, věděla jsem, že je moje.
 

 
Levandule opravdu krásně voní a věřím, že provoní celý byt.

 
Musím říct, že mě velice mile překvapilo precizní skleněné provedení.

 
Manželovi dochází gel na vlasy, tak jsem sahla po Garner s výtažky z bambusu.

 
Jedná se o sílu tužení č. 4 ultra stron, tak uvidíme, jaká bude spokojenost.

 
Šampony Schwarzkopf z řady ClissKur si nekupuji, ale zaujala mě sleva z 89Kč na 59kč a tak jsem si jeden pořídila.

 
Šampon je určen pro lámavé vlasy bez lesku s tekutým hedvábím, osobně jsem na něj opravdu zvědavá.

 
 
 
Jelikož mi doma dochází mýdlo na ruce, tak jsem opět využila akce a pořídila si od Palmolive s vůní mandlí za 55Kč. Uvidíme, jak bude vonět a jak bude hydratovat.
 

 
Jak já ráda říkám, sprcháčů není nikdy dost, tak to bych nebyla já, abych si alespoň jeden nepořídila.
 
 

 
Tentokrát jsem sahla po Palmolive z řady mediterranean moments s vůní fíků. Voní příjemně a působí na mě velice krémově.

 
Tak, toto byly moje nákupy v Teta drogerii.
 
Máte nějaké stejné produkty? A jste s nimi spokojeni??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...