pátek 24. dubna 2015

Syoss, který mi mastil vlasy.

 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den.
 
Jak se máte?? Doufám, že dobře a že si užíváte jara.
 
Dneska se podíváme na kombo od značky Syoss.

 
Před časem jsem si pořídila toto kombo na vlasy s kreatinem.
Produkt na vlasy od této značky jsem již měla a byla jsem s ním spokojená, tak jsem chtěla vyzkoušet i tuto verzi.



Šampon o obsahu 500ml jsem nespotřebovala celý, odlila jsem kamarádce na testování, abych zjistila, jestli skutečně mastí vlasy.
 

 
Tento šampon by měl být přesně na můj tip vlasů. Já mám přírodní, čili nebarvené vlasy, zplihlé úplně ne. Měl by dodat plnost - což asi dodal, ale dorostly mi mé krátké vlasy a jelikož jich mám poměrně dost, tak nevím čím to je.
Síla - tak to jsem nepocítila vůbec nic.
Padání vlasů a lámavosti - naopak mi začaly vlasy nepřirozeně vypadávat a to já na vypadávání vlasů netrpím.
Stimulace kořínků je pro mě záhadou, možná bych ho musela používat delší dobu.

 
Vlasy se mi po použití tohoto komba mastily hned druhý den po použití a dokonce mi padaly a také se mi tvořily nepříjemné lupy.
:-(

 
Kondicionér je opět v objemu 500ml.
Oba produkty příjemně voněly.
Dobře pěnily, ale díky nežádoucímu účinku mastění se vlasů, jsem je nedopotřebovala.



Kondicionér slibuje plnost, objem, sílu, nelámání vlasů a stimulaci kořínků.
Plnost asi ano, ale díky růstu mých vlasů a jinak nic z toho nemohu potvrdit.
 

 
Bohužel tyto produkty NEMOHU DOPORUČIT, možná naopak.
 
Jsem zvědavá, jak bude spokojená či nespokojená moje kamarádka.
 
 

 
 
A jaké máte zkušenosti s produkty na vlasy od značky Syoss Vy??
 
Přeji pěkný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...