pátek 10. dubna 2015

Slavnostní prodloužení úseku metra A


AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den. Doufám, že se máte dobře.
 
Dnes Vám přináším článek trochu jiného ražení a to z Velikonočního pondělí, kdy se otevíralo prodloužení pražského Metra A.
Byli jsme s manželem pozváni, tak jsem se Vám to snažila zdokumentovat, ale foták toho příliš nezachytí, navíc tam bylo opravdu mnoho lidí.
 
 
 


Slavnostní ceremoniál probíhal klasicky  a t přestřižením pásky.
 
Pásku přestřihoval Premier vlády ČR, Primátorka Prahy, generální ředitel zhotovitele čili společnost Metrostav, generální ředitel Dopravního podniku a starosta MČ.
 

 
Všude bylo plno lidí a plno novinářů, počet si nedokážu odhadnout.

 
Začátek byl na nové stanici Nádraží Veleslavím a jelo se přes zastávky Bořislavka, Petřiny až do Nemocnice Motol.







 
Všude lidé stály frontu a to jsem přijeli včas. :-))




Zajímavě byli oblečeni zaměstnanci Metra.
Oblékli si staré uniformy.


 
Souboj o záběr paní Primátorky s panem Premierem. :-))











 
Bořislavka.


 
Měli jsme možnost se podívat i do útrob samotného tunelu, velice zvláštní pocit, pro mě spíš nepříjemný, ale vzhledem k tomu, že nás tam bylo opravdu hodně, tak mi to ani tak tísnivé nepřišlo.



 
Klasické vagony.

 
Oficiální otevření pro veřejnost bylo od 15h, ale my jsme to měli od 11h.

 
K lékaři do motolské nemocnice se nyní můžete svézt metrem.....

 
Petřiny, kam doposavad jezdila tramvaj a autobus jezdí i nově metro.








 
Kdy se člověk dostane do tunelu metra a to legálně?? :-))


 
Vše vonělo novotou a leskem. Ikdyž já nejsem příznivkyní podzemní MHD. Myslím si, že Praha má dostatečně zásobenou sít kolejí, kterou né plně využívá.






 
Motolská stanice není v podzemí, ale nad povrchem.





 
Snažila jsem se fotit, jak jen to šlo, prosím omluvte zhoršenou kvalitu snímků.



 
Jako  malou pozornost jsem dostali velkou papírovou tašku s logem a malými upomínkovými předměty.
 
 
 
Takto vypadá papírová taška.


 
Atlas pražské MHD, který si  myslím je praktický při turisty, nejen cizince i já některá spojení neznám. Vím, že tento atlas ráda využiji.

 
Hrníček je oblíbený propagační předmět.

 
Musím říct, že se docela povedl.



Nedílnou součástí byl i nástěnný kalendář, který jsem zatím nerozbalila, neboť ho hodlám darovat.
 

 
Černé trik ve velikosti L je také lehce praktické. Samozřejmě vše s logem Dopravního podniku.

 
Ale, co se povedlo je tento přívěsek na klíče.
 
 
 
A také symbol pražského metra se špendlíkem.

 
Když jsem přijeli na otevření, tak v Praze bylo azuro a když jsem dorazili zpět domů, tak hustě sněžilo.
 

 
A jaké bylo počasí u Vás  o velikonoční pondělí a jaký byl Váš program???

 
Jen jsem se snažila Vám přinést trochu jiné fotografie a pocity z otevření nového úseku metra, než si můžete přečíst v mediích.
 
Byl to zvláštní, ale přínosný zážitek.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...