sobota 4. dubna 2015

Setkání s nej youtuberkou a blogerkou ... :-))

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
přeji Vám krásný jarní den.
Nedávno jsem měla narozeniny....ostatně jako každé jaro.
A mým největším narozeninovým dárkem se stalo setkání s naprosto nejlepší bloggerkou a youtuberkou.
 

 
Jedná se o blog Life with Sandra http://www.lifewithsandra.blogspot.cz/

 
Na You Tute ji naleznete zde.
 
Jedná se o slečnu, která v tuto chvíli pracuje v Benešově u Prahy a která mě přivedla založit si blog a více se zajímat o kosmetiku. Tímto jí za to velice děkuji. :-)))
 
 
Po e-mailu jsme se domluvily, že bych za ní přijela do Benešova. Domluvily jsme se na sobotu koncem března. E-mailová komunikace naprosto parádní, protože mi poslala přesnou adresu a také tipy na kavárny a restaurace.
Sešly jsme se v příjemné kavárně a poté jsme šly na oběd.



 
 
Verunka je ještě hezčí a příjemnější než na svých videích.
Má krásné a slušné vystupování a je z ní cítit pokora a dobrota.
Je velice laskavá a vstřícná.
 
Navíc mám naprosto nádhernou a dokonalou pleť bez jediné chybičky a krásné dlouhé vlasy. :-))
 
Opravdu musím a také to ráda udělám, pět na tuto báječnou mladou slečně jen samou chválu a superlativy.
 
Daly jsme si oběd,.
Celou dobu jsme si povídaly,  alespoň pro mě naprosto fantasticky, já z Verči tahala rozumy a ona radila a dávala mi tipy a nápady, za které jí opravdu moc děkuji.
 
Navíc jsem moc ráda, že jsem se odhadem nemýlila, ba naopak, Verča překvapila v tom pozitivním smyslu slova :-))
 
 
Dostala jsem od ní taštičku s dárečky, ale opravdu to přehnala s množstvím....:-)) sice mě to velice potěšilo, ale mrzí mě, že tolik utrácela.

 
Jednotlivé dárečky byly naprosto báječně zabaleny v jarním papíře. No krása pohledět.

 
Toto mi sebralo dech, stříbrný řetízek s naprosto úžasným a originálním řetízkem. Už ho pyšně nosím.

 
Krém z limitované edice, po kterém jsem toužila a nikdy se k němu nedostala, díky našim špatným zásobám v DM drogerii. A to mám v dosahu celkem 3 DM drogerie.

 
Retro obal je prostě kouzelný.

 
Primer pod make-up, jako by mi viděla do hlavy, zrovna jsem uvažovala o koupi nového.

 
Značku Fashionista neznám, ale věřím, že bude dobrý a make-up vydrží celý den.

 
UMA linky na oči, opět naprostá trefa do černého.

 
Krásné balení.

 
Vlastně i dost praktické balení.

 
A linky jsou skutečně černočerné.



 
Stíny Color Tattoo jsou jedním z produktů, který snad potěší každého či každou.
Navíc tento báječný hnědo-měděný odstín, ale tolik výdajů....

 
Barvička opravdu naprosto parádní.

 
Krém na ruce od značky Dave mě velice potěšil, protože mi zrovinka krém, který nosím s sebou v kabelce dochází.

 
Krém krásně voní, řekla bych až typicky po Dove.

 
Sůl do koupele od veganské značky Alverde s makadamiovým ořechem a bambuckým máslem.

 
 
 
Ještě jednou bych chtěla Veronice moc a moc poděkovat za krásné odpoledne a dárek k narozeninám.
Její báječné dárky využiji naplno, protože se mi naprosto trefila.
Vařím, že tato báječná bloggerka udělá setkání pro své odběratele a čtenáře. :-))
 
A jaké blogerky máte rádi Vy??
 
přeji Vám krásný den.
 
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...