čtvrtek 16. dubna 2015

Novinky z DM drogerie ...

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Já Vás dneska zdravím u článečku, který se bude týkat nákupu novinek v DM drogerii, který jsem uskutečnila poslední březnový den.
 
Poslední březnový den tedy úterý 31/3 bylo doslova a do písmene aprílové počasí. Déšť se střídal se sluncem, ale duhu jsem na obloze neviděla.

 
Oslovilo mě toto duo balzámků na rty od veganské kosmetiky Alverde. Kolegyně si tuto přírodní kosmetiku velice chválí a tak jsem si vzala tyto dva balzámky.
 
 
Duo bylo v akci a oba dva vyšly na 80Kč.
 

 
Jedná se tedy o balzám na rty s měsíčkem lékařským, který má blahodárné a hojivé účinky.

 
Neodolala jsem ani novým limitovaným edicím z řady Balea.

 
Sprchový gel se třpytkami s vůní kiwi jsem zatím nikdy neviděla, ale před časem jsem měla v růžovém provedení.

 
250ml stojí 33Kč. Gel je příjemně zelenkavý a opravdu svěže voní.

 
Tělovou emulzi Goldem z limitované edice jsem tam nemohla nechat.
Už jen kvůli krásnému balení.
200ml emulze stojí 50Kč.

 
Ikdyž já tělové krémy a emulze od Balea příliš nemusím, této jsem podlehla.
Obsahuje v sobě třpytky, které mají na pokožce vytvořit jistý efekt. Emulze je lehce zabarvená a velice příjemně sladce voní.

 
Nová řada Tropical se rozrostla i o tělovou emulzi s vůní broskve a marakuji.
Obal krásný, překrásný, stejně tak, jako sprchový gel a i mýdlo na ruce s dávkovačem, které jsem si již pořídila.

 
Tělová báze obsahuje 200ml a stojí 50Kč.
Jen se malinko obávám, že se bude špatně vsakovat a bude málo hydratovat, alespoň takovou zkušenost mám já s Balea tělovými krémy.

 
Potřebovala jsem nějaký voňavý deodorant do kabelky, tak jsem u pokladny do košíčku hodila tento od značky Playboy v růžovém provedení.
 

 
Nikdy jsem vůni či parfém od této značky neměla, ale četla a slyšela jsem na něj poměrně slušnou chválu, tak jsem si řekla, že i já vyzkouším.
Mám Playboy Play it sexy.....
 

 
Příjemně sladce voní a mini balení  75ml mě vyšlo na 55Kč.

 
Jelikož jsem sháněla nějaký levný a jemný lak na nehty, tak mě nejvíce zaujal tento v odstínu 120  od Miss Sporty.
Jedná se o Lasting colour Maxi Brush ap to 10 days, inu uvidíme.
 
 



 
Na začátku obchodu mě oslovily dva výrobky z řada Balea.



 
Za 25Kč jsem tam nemohla nechat šampon na vlasy proti lupům s vodní mátou a bambusem.
Sice na lupy netrpím, ale tento jsem ještě nezkoušela, tak proč by ne, :-)

 
 
.

 
Balea sprchový gel pro citlivou pokožku, také za krásných 33Kč.
Sprchový gel není téměř parfemovaný a má opravu příjemné a decentní balení

 
Možná všechny výrobky nebyly novinky, ale pro mě vlastně ano, protože jsem je bud to v DM drogerii nikdy neviděla a nebo neozkoušela na vlastní kůži.
 
No a jaké novinky oslovily Vás?
 
Přeji Vám krásný den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...