středa 29. dubna 2015

Nové vosky a aromalampička ... :-))

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Já Vás moc a moc zdravím.
 
Dneska cestou domů jsem si zašla do svého oblíbeného květinářství a koupila si tam pár vosků a novou aromalampičku.
 
Předem říkám, že 6 vosků mám jako dárek.

 
Neodolala jsem a z výlohy jsem si vyhlídla tuto krásnou bílou aromalampičku za 150Kč.
 
Má krásný motiv levandule.

 
Má velký kalíšek, do kterého se vejde celý vosk.

 
Zadní část je také dostatečně prostorná.

 
No a teď se vrhneme na samotné vosky.

 
Neodolala jsem vosku s názvem VANILLA LIME, jedná se o naprosto krásnou vůni vanilky s intenzivnější - svěží vůní limetky. Opravdu mě dost oslovila.

 
Vosk SNOW IN LOVE mám velice ráda a mohu ho pálit v jakoukoliv dobu.
PINK GRAPEFRUIT mě velice mile překvapil. Já příliš citrusové vůně nemusím, ale tato voní docela intenzivně a tak opravdu grepově, doufám, že nebudu zklamaná.

 
Do vosků jsem se prostě zbláznila.

 
MOROCCAN ARGAN OIL je velice příjemný a výraznější vosk, tak doufám, že s ním kolegyně bude spokojená.
OUD OASIS je vosk lehce zemitějších vůní s příměsí květin.



 
Také máte rádi vosky YC??
 

 
BLACK COCONUT - voní opravdu krásně po kokosu, ale je tam příměs i sladkých vůní, moc se na ni těším.
FRANKINCENSE voní tak trochu sladce až lehce citrusově, uvidíme, jaká vůně se uvolní.

 
No řekněte, nejsou to mazlíci? :-))

 
To je ale krásná dvojka :-))

 
Opět jsem neodolala, ale primárně jsem tam šla pro dárek pro kolegyně.

 
To byly moje nákupy vosků YC. Zajímalo by mě, kde kupujete vosky Vy a jaké máte rádi vůně?
Můžete mi nějaké na jaro doporučit??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...