pondělí 27. dubna 2015

Jílová maska Freeman

 

AHOJ, AHOJ,

 
Všechny Vás moc a moc zdravím.
 
Dneska bude v hlavní roli pleťová masky Freeman a to AVOKÁDOVÁ S KAOLÍNEM.
 
 

 
Tuto  masku jsem si nedávno koupila v menším balení, abych ji ozkoušela, ještě, že tak!!!
Obsahuje avokádo a kaolín. Kaolínové masky jsem měla a byla jsem s nimi spokojená, ale toto jsem nečekala, protože obecně mám masky Freeman ráda.

 
Jedná se tedy o jílovou masku, která čistí póry a odstraňuje z nich veškerý nadbytečný maz i nečistoty.
 Určeno pro normální až mastnou pleť.
Aktivní látky:
avokádový olej,
ovesná mouka,
kaolín,
vitamín E.


Účinky:
hloubkově čistí a stahuje póry,
zanechává pokožku dokonale čistou a hebkou,
obnovuje rovnováhu pleti,
zpevňuje a tonizuje.


 
Maska má příjemnou krémovou konzistenci, krásnou světle zelenou barvičku, příjemnou lehkou parfemaci.
Dobře se nanáší, dobře zasychá, ale špatně se dá smýt.
Navíc dost vysušuje pokožku.
Hned druhý den jsem po ní měla dost zarudlý obličej a následující den se mi vyrojilo snad 15-25 pupínků a to já příliš na pupínky netrpím.
Musím bohužel říct, že toto malé balení  mě odradilo od koupi velkého a asi se ani neodhodlám dopotřebovat druhou část malého balení.


 
Za 20Kč mám polízanici na obličeji na min. deset dní :-((
 
Inu, ptám se Vás, máte zkušenost s touto maskou??
 
Nebo byste mi mohli doporučit jinou masku, která vyčistí pleť a póry??
 
Přeji Vám příjemný a ničím nerušený den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...