středa 8. dubna 2015

Jak jsem trávila Velikonoce :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 
máme za sebou svátky jara, ale i křesťanské svátky.
Nyní Vám nabízím moje ohlédnutí.
 
 
 

 
Výzdoba bytu je pro mě součástí svátků jara, asi i proto, že jsem na to z domova zvyklá.
Na vstupních dveřích našeho bytu nám visel věneček, který jsem velice levně pořídila v Levných knihách.

 
Jarní kytička nesmí chybět a musím říct, že opravdu krásně drží a dělá velkou radost a parádu, i naší kočičce, která má kytičky velice ráda a je to taková naše malá zahradnice. :-))



Vyndala jsem své ručně malované poucha a ozdobila s nimi kuchyň.
 

 
Pomlázka, vejce a symboly jara nesmí chybět.

 
Vejce, všude, kam se podíváš.





Do misky na ovoce jsem dala háčkované zvířátka, které mám od maminky a je o pro mě i taková nostalgie, která ve mě vzbuzuje dětství.
 

 
Naší kočičce se kuřátka velice líbí a ráda si s nimi hraje.



Moje ozdobená polička.
 


 
Velká pomlázka, která se u nás doma nevyužívá, jelikož můj muž na hodování příliš není.

 
Vyfotila jsem se Vám zcela bez líčení a s dosti nepovedeným a přeleželým účesem, ale což, trochu přirozeného vzhledu neuškodí.

 
:-)) Vlasy mám přerostlé, ale stále si pohrávám s myšlenkou, že si nechám dorůst vlasy. Zajímal by mě Váš názor?? Mám do toho jít??

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
Na Boží hod velikonoční jsme jeli k mým rodičům na běd.
 
 
Jídla byl opravdu hoooooooooodně.

 
Všichni členové rodiny měli řízky s bramborovým salátem a nádivkou s uzeným masem.

 
Nádivka se pekla.

 
Pak se jedla, musím říct, že maminčina nádivka nemá konkurenci.

 
 

 
Strávníků byl povícero.


 
A toto je moje vege verze velikonoční tabule. Moc děkuji své báječné mamince, která vše dělala na dvakrát. :-))

 
Vege velikonoční nádivka.

 
K jídlu jsme si dali dobré pivíčko.

 
Mazanec nesměl chybět.

 
Jarní výzdoba truhlíků také ne.

 
Výzdoba, všude, kam se podíváš.

 
Krásné kočičky.

 
A petrklíče.

 
A další jarní kvítí.

 
Po báječném rodinném bědě jsme šli na hřbitov zapálit svíčku a také jsme se trochu provětrali, i když bylo velice chladné a nevlídné počasí.
Ale není nad procházku po obědě.

 
 
 
Velikonoční pondělí je u nás takové nestandartní.
Manžel sice doma pomlázku má, ale prakticky ji nevyužívá.
On dopoledne jel na pozvání na otevření nových stanic metra A a to Veleslavína.
Odpoledne jsme měli návštěvu.
 
 
 
 
 
 

 
V pondělí jsme měli návštěvu - kamarády ze sousedství, tak jsem připravila menší pohoštění. 
 
 
Mazanec ani zeleninka nesměla chybět.

 
A vajíčkový salátek.






Tak, to byly naše Velikonoce.
 
No a jak jste je trávili Vy??
 
Krásný den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...