pondělí 20. dubna 2015

I love Make-up ...

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Dnes bych Vám ráda řekla více mých poznatků a zkušeností s kosmetikou I Love Make-up, kterou jsem si před nedávnou dobou objednala na www.galaxieprani.cz

 
Srdíčková tvářenka je nejenom krásná a růžová, ale ještě nádherně pigmentovaná a vydrží opravdu celý den na tvářích. Musím říct, že jsem takovou výdrž a kvalitu nečekala.

 
Používám štětec Petra Lovely Hair, ale střídám ho i s obyčejnějším z Dreslinku.

 
Navíc, produkt má 10g, což si myslím, že není v mých silách ho nikdy vypotřebovat.

 
Pigmentace je velice zdařilá a barva je pro moji pleť opravdu naprosto optimální.

 
Přirozenější look.

 
No a nyní se podíváme na rozjasňovač, opět v naprosto krásném balení.

 
Rozjasňovač má krásnou zlatavou barvičku a je opět velice dobře pigmentovaný, který při malém nanesení vydrží celý den.

 
Posuďte sami, není krásný....??

 
Stejným štětcem, jen druhou stranou nanáším rozjasňovač a dá se také použít do vnitřního koutka a nebo pod obočí.

 
Tyto produkty jsem si naprosto zamilovala a nyní nepoužívám žádné jiné. Prostě se jich nemohu nabažit.

 
Tak, to jsou mé srdíčkové lásky a oblíbenci pro současnou dobu.

 
Ještě mám paletku, kterou testuji, ale zatím jsem s ní také velice spokojená, jak s barvičkami tak i s výdrží.
 
Máte i Vy zkušenost s kosmetickou značkou I Love Make-up??
 
Za mě Vám ji mohu vřele doporučit.
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...