neděle 19. dubna 2015

Co je v mé kabelce

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dnes bych Vám ráda představila svou nejoblíbenější kabelku a její obsah, který pravidelně nosím s sebou.

 
Moje nejoblíbenější a nejčastěji nošená kabelka je od značky Longchamp.
Tuto kabelku mám ve střední velikosti. Jedná se o textilní tělo se zipem a koženými uchy a kovovým cvokem a zdobením na zipu.
Mám ji v cihlové barvě a stála mě před šesti lety 3500Kč.
Investice rozhodně stála za to. Procestovala jsem s ní již mnoho zemí.
 

 
Je velice praktická, líbivá a vejde se do ní opravdu dost věcí.
Zkrátka  a dobře, je to moje nejoblíbenější kabelka.
Kupovala jsem si ji v OC Nový Smíchov v obchodu Beltissimo.

 
Začalo nám jaro, tak jsi si do kabelky přidala i sluneční brýle, které mám v textilním obalu Mary Kay a samotné brýle mám z obchodu s bižutérií I am.

 
Vlhčené ubrousky a USB flash disk nesmí chybět.
 

 
Kosmetická taštička je samozřejmostí.
Samostatný článek

 
Papírový diář seznam kapsička s vizitkami, různými papírky, věrnostními kartami atd je samozřejmostí.

 
Peněženku mám v béžové barvě od značky Carpisa.

 
Papírové kapesníčky, raději více než-li méně a mentolové bonbonky ve větším balení nosím stále s sebou.

 
Jsem OSVČ tak razítko v krásné zelené barvičce nosím pro jistotu stále s sebou.
No a bez cigaret by to také nešlo. Víte, že jsem kuřačka, tak nač něco kamuflovat.

 
Tak toto celý můj obsah kabelky.

 
Ještě je tam spousta místa, často tam také nosím menší nákup, lahvičku s vodou či plátěnou tašku na nákup.

 
Tady můžete vidět, jak je kabelka velká, omluvte prosím fotku.

 
A co nejčastěji nosíte ve své kabelce, tašce či batohu Vy???
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...