čtvrtek 9. dubna 2015

Balea tělový peeling

 

AHOJ, AHOJ,

 
Zdravím Vás u dalšího článečku.
Dneska se zaměříme na tělový peeling od značky Balea.

 
Jedná se tedy o tělový peeling s krásnou zimní vůní jablíčka se skořicí z limitované edice.
Tento produkt jsem si pořídila za cca 40-50Kč.

 
Produkt skutečně krásně voní po jablíčku a skořici. Dokonce si tvrdím říct, že je škoda ho používat na tělo, myslím si, že by báječně posloužil na obličej. Zkoušela jsem to asi dvakrát ve vaně a byla jsem moc spokojená.

 
Skutečně musím potvrdit, že tento peeling sametově pečuje o pokožku těla i obličej.
Granulky jsou velice jemné, ale přitom plní svou funkci naplno.
Odumřelé buňky odstraní.

 
Dobře pění a je tak příjemně gelový.
Navíc se mi velice zamlouvá balení a již několikrát zmíněná vůně.

 
Tento peeling mohu vřele doporučit nejenom na tělo, ale i na obličej.
 
Já mám obecně peelingy velice ráda.
 
Máte také zkušenosti s dobrým peelingem??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...