neděle 8. března 2015

Zapečené vege papriky

 

AHOJ, AHOJ,

 
Delší dobu jsem sem nedala žádný článeček o jídle a mých stravovacích návycích.
 
Jak již víte, tak cca půl roku nejím maso ze zdravotních důvodů a musím Vám sdělit, že se cítím plná energie, síly a dokonce jsem i nabrala kilogramy - potřebovala jsem posílit po nemoci.

 
Dnes to bude o ZAPEČENÝCH PAPRIKÁCH.  Na které budete potřebovat papriky, rozpůlené a vydlabané. Poté řapíkatý celer, nakrájený, rajčátka a mrkvičku.


 
Dále si uvařte divokou rýži nebo můžete také použít pohanku.

 
Rozpůlené papriky dejte do pekáčku.

 
Nakrájejte řapíkatý celer, mrkvičku a rajčátka na čtvrtky, záleží, jaké rajčátka budete mít, já měla cherry.

 
Dále na zapečení budete potřebovat rajčatové pyré a sýr, nám chutná brie.

 
Já jsem do plnící směsi přidala uvařenou cizrnu, jelikož ji doma máme moc rádi.

 
Rajčatové pyré chvilku povařte s trochu cukru, přidejte čerstvě mletý pepř a bylinky. Já také přidala konopné semínko, ale to není nutností.

 
Všechny suroviny jsem smíchala dohromady vč. rajčatového pyré.

 
Papriky naplňte směsí a nahoru nakrájejte Váš oblíbený sýr.
Do pekáčku jsem nalila malinko vody a dala péct do předehřáté trouby na horký vzduch 180C cca 20 minut.

 
Papriky se zapečou a krásně se všechny chutě spojí.
Já jsem servírovala s čerstvou bagetkou, ale jistě by šla použít i jiná příloha.

 
Tak to byl můj oblíbený vegetariánský recept, ale jistě by šlo maso zakomponovat.
 
Také máte rádi zeleninové pokrmy??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...