středa 18. března 2015

Záhada......Může se díky pleťovému krému rozmazávat řasenka??


 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska to bude spíše takový sporadický a uvažující článeček.
 
V tuto chvíli používám noční a denní krém Dermacol Lady Crem určený pro sucho pleť.
 
 
V zimě a chladnějším období potřebuji svou pleť opravdu více hydratovat než přes letní měsíce.
Krém dobře hydratuje, příjemně voní a vstřebává se optimálně.
 
Celkově proti němu nemohu říct půl slova, není to sice ideální krém, ale za cca 79Kč - 50ml je dobrý.
 

 
 
Každé ráno si na vyčištěnou pleť nanesu tento denní krém, poté použiji primer pod makeup, nanesu make-up, zafixuji pudrem a pak ještě fixátorem ve spreji, ale bohužel se PŘÍŠERNÝM ZPŮSOBEM ROZMAZÁVÁ ŘASENKA POD OKEM. :-(((
 

 
Noční krém je příjemně hutnější, dobře hydratuje - zvláště, když máme přes zimu docela dost suchý vzduch to ocením. Malinko hůř se vstřebává, ale na noc mi to opravdu nevadí.

 
Je mi prostě záhadou, proč se mi najednou začala řasenka rozmazávat. Vypadám pak, jako kdybych měla monokle nebo příšerné kruhy :-((
 
Řasenka se mi začala rozmazávat až od chvíle, kdy jsem začala používat tyto kréme, před tím se mi to nestávalo.
 
Používám stejné řasenky - prostřídala jsem to a jediná, která mi to nedělá je voděodolná.
 
Korektor, make-up ani pudr jsem neměnila.
 
Opravdu si nevím rady.
 
Máte také podobnou zkušenost??
 
Mohli byste mi prosím poradit v čem je zakopaný pes??
 
Předem děkuji a přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...