čtvrtek 26. března 2015

Stínovat se dá i vhodnou tvářenkou :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
původně jsem si tuto tvářenku  Silky touch blush pořídila na líčka a říkala jsem si o ní, že bude taková přírodní a neutrální.
Ano to je, ale na tvářích nebyla vůbec vidět a nanášení - vrstvení na líčka nevypadalo dobře.

 
Mám ji v odstínu 40 Natural beauty.

 
Balení je takové klasické pro Essence. Takže je plastové a má 5g.

 
Poměrně dost práší.

 
Povrh je opravdu pěkný.

 
Na moje tváře mi tato tvářenka skutečně nevyhovuje, ale na konturování mi přijde velice dobrá.

 
Barva je taková broskovo - hnědá. Na moji světlou pokožku a jemné konturování pod lícními kostmi je opravdu optimální.

 
Používám na ni tento plochý štětec od Sephory.

 
Tento štětec byl docela nákladný, stál asi 450Kč.

 
Tak toto je mode současná dvojka na konturování.

 
Štětec i přes vysokou pořizovací cenu mi vyhovuje.



 
Musím se ale přiznat, že neokonturuji každý den. Zajímalo by mě, jak jste na tom vy?
 
 

 
Toto bylo takové malinké překvapení....původně jsem si pořídila tvářenku a nakonec je to bronzer :-))
 
Stává se Vám to také?
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...