pátek 6. března 2015

Příprava na jaro II. část ... zavítala jsem do Levných knih

 

AHOJ, AHOJ,

 
 
Dneska jsem šla do obchodu s názvem Levné knihy pro aromalampičku, jelikož jsem si jednu ze svých dvou rozbila.
 

 
Samozřejmě jsem si odnesla další blbůstky  a radůstky.

 
Sadu 12ti pohledů se znameními zvěrokruhu za neuvěřitelných 5Kč. Asi je použiji k dárkům k narozeninám.

 
Ve slevě měly i svíčky, které mám odzkoušené, tak jsem si vzala hnedle dvě.

 
Svíčky dobře hoří, ale příliš nevoní, ale to mě nevadí.
Vzala jsem si s vůní levandule...no jak jinak u mě a pak s vůní černých třešní, která je i přes obal výraznější.

 
Cena za jednu svíčku krásných 49Kč.

 
Při cestě k podkladně jsem se rozhodla pořídit si za příjemných 29Kč ozdobný velikonoční věneček na venkovní dveře.

 
Za 29Kč bych ani nesehnala mašli či ozdůbky.

 
Už se těším, až ho na dveře zavěsím.

 
Oslovila mě skleněná dózička a pak barevný písek.

 
Jelikož se blíží jaro, tak jsem si vybrala písek v krásné zelenkavé barvičce.

 
Tuto nádobku jsem již viděla u spousty blogerek a já si myslím, že jí mají z Ikea, možná že Levné Knihy tak trochu kopírují.
 
 
Nádobku jsem vysypala zelenkavým pískem a nahoru jsem dala lasturku.

 
Mám takovou malou dekoraci v podobě skleněné misce, ve které mám mušle a lastury a přišlo mi fajn, nasypat tam písek. mě se to líbí a je to příjemné osvěžení.

 
Na konečně se dostáváme k hlavnímu aktéru dnešního nákupu a tím je AROMALAMPIČKA..
 
Bohužel měli naprosto vyprodáno a zůstala na mě pouze tato, která se mi né zcela líbí, ale jelikož jsem aromalampičku nutně potřebovala, tak jsem si vzala tuto.

 
Je keramická a má na sobě dva delfíny, je na mě malinko kýčovitá.

 
Je malinko větší než moje stávající, což shledávám jako plus.
 
Co mám ráda na tomto obchůdku jsou přívětivé ceny.
Všechny tyto produkty mě stály 240Kč. :-)
 

 
Také se těšíte na jaro a jak se na něj připravujete??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...