pondělí 2. března 2015

Nová řasenka a rtěnka :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
mám tady pro Vás dvě novinky.
 
Jedná se o řasenku a o rtěnku. Tyto produkty nyní půjdu do dalšího katalogu, kde bude možné si je objednat.
 

 
Z nabídky jsem si objednala novinkovou řasenku a rtěnku.
Jedná se o řasenku s Super esterna Winged out mascara.

 
Kartáček je silikonový neb umělý v konickém tvaru, ale myslím si, že bude dělat pěkné natočené řasy.

 
Balení nic moc, ale také žádný propadák. Myslím si, že je ideální do kabelky.

 
Detail kartáčku.

 
Tato rtěnka ultra beauty lip stylo má poměrně zvláštní balení. Spíš vypadá, jako korektor.

 
Má super hydrataci a výdrž, za což dávám palec nahoru.

 
Já jsem si vybrala odstín 111, který je takový maličko do hnědo-červené, já tyto odstíny mám ráda a myslím si, že mi sluší.

 
Jedná se o odstín 111.

 
Myslím si, že jsem těmito výrobky nesáhla vedle a budu ráda, když se rtěnka a řasenka stanou mými oblíbenci.
 
Mate také své oblíbence v dekorativní kosmetice, kteří jsou novinkami, které by mi neměly uniknout?
 
Krásný den.
 
papa. E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...