čtvrtek 5. března 2015

Nic moc lak na vlasy Loréal Paris

 

AHOJ, AHOJ,

 
Již delší dobu požívám lak na vlasy Studio Line od Loréal Paris, který mi přijde, že nedělá naprosto nic. BOHUŽEL.

 
Balení je pěkné, střička plně funkční, ale ten obsah Vám opravdu  NEMOHU DOPORUČIT.

 
Já mám tento lak ve stupni tužení 6, což ve škále od 1 do 10 by mělo být více tužící, ale opravdu není. Na moje vlasy nefunguje.

 
Slibuje středně tužící efekt, přidání objemu a neslepování vlasů.

 
Téměř netuží, volume efekt opravdu jsem nezaznamenala, jediné co mohu potvrdit je, že neslepuje vlasy.

 
Příjemně voní a neubývá, ale k čemu to je, když mi příliš nevyhovuje. Ale já lak dopotřebuji, protože je mi líto ho vyhodit. Máte to také podobně??

 
Obsahuje 300ml já ho tam mám cca 100ml.
 
BOHUŽEL S TÍMTO LAKEM NA VLASY NEJSEM SPOKOJENÁ.
 
Měli byste tip na dobrý lak na vlasy??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...