středa 11. března 2015

Nákupy na Dresslinku

 

AHOJ, AHOJ,

 
cca před třemi týdny jsem si objednala opravdu pár výrobků na webu Dresslink.com
 

 
Celkem jsem si vybrala 3 výrobky.

 
Po této peněžence jsem prahla již delší dobu, je naprosto krásná.

 
Taky je roztomilá a naší kočičce se moc líbí.

 
Jako další jsem si koupila takové bavlněné triko s vykrojenými rameny.

 
Triko na obrázku vypadalo mnohem lépe. Vše jsem si vzala ve velikosti M.

 
Takto košile se mi zamlouvá. Má opravdu pěknou barvu, sice je průsvitná, ale dá se pod ni vzít tílko a vypadá šikézně. :-))

 
Má stříbrné knoflíčky, které jsou pěkné.

 
Jediné, co bych vytknula je nekvalitní šití, lezou nitky, ale vzhledem k tak nízkým cenám se to dá odpustit.

 
Tady je asi lépe vidět, jaké střih triko má.

 
Udělala jsem si po delší době radost a objednala si něco na sebe.

 
také si objednáváte z cizích e-shopů??

 

 
A co jste si naposledy koupili Vy za oblečení??
 
přeji krásný den, papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...