středa 18. března 2015

Maskoidní make-up - zklamání ...

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska bude opět v hlavní roli značka Dermacol a to Imperial make-up.

 
Tento make-up jsem si pořídila na doporučení mnoha blogerek.

 
Jedná se o hydratační make-up s výtažkem z orchideje se zklidňujícími účinky.
Má projasnit a sjednotit pleť.
Tak ani jedno z toho mi make-up nedělá. Možná hydratuje, ale to je asi jediné pozitivum.

 
Mám ho v nejsvětlejším odstínu tj. 1.
Nanesu si ho opravdu malinkaté množství.
Zapracovávám jak štětcem, tak prsty, nebo prsty a poté štětcem, tak na mojí pokožce vytvoří masku.

 
Po nenesení make-upu na moji pleť se vytvoří jednolitá maska, která působí velice nepříjemně a nepřirozeně.
Necítím se v tom a musím konstatovat, že bohužel je to ji druhý make-up od této České společnosti, který mě zklamal.
Přitom je spousty blogerek tolik vychvalovaný.
Asi mám opravdu nějakou vadnou pleť.
:-(

 
Dělá Vám masku i jiný make-up?
Nebo si produkt neumím správně nanést a zapracovat?
Měli byste prosím pro mě nějakou radu?
Moc mě mrzí, že si k make-upům od naší značky nemohu nalézt cestu.
:-(
 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...