pondělí 9. března 2015

DM....menší nákupík

 

AHOJ, AHOJ,

 
tento týden jsem zaskočila do DMka na menší nákupy a co jsem si všechno neodnesla :-))

 
Nemohla jsem odolat novým sprchovým gelům z limitované edice.

 
Mají  naprosto krásné obaly, takové veselé a letní.

 
I paní pokladní mě pochválila za nákup.

 
Všechny mají takovou citrusově-sladkou vůni. Stály krásných 24,90Kč kus.

 
Cabana Dream.

 
Paradise Beach.

 
Potřebovala jsem micelární vodu, tak jsem si vzala i Balea pleťovou vodu.

 
Tato micelární voda Loreal je naprosto parádní, již jsem ji několikrát měla a já osobně ji přirovnávám k Biodermě. Byla v akci za 99Kč.

 
Balea pleťová voda 200ml za 60Kč je určena pro smíšenou pleť. Obsahuje ovocné kyseliny a má čistit pleť od přebytečného mazu, tak uvidíme.

 
Tekuté mýdlo na ruce si ráda kupuji a také intimní gel.

 
Mýdlo na ruce s papájou jsem objevila teprve nedávno a jsem s ním opravdu moc spokojená. 35Kč stojí toto balení.

 
Jessa intimní gel je mým stálým produktem. Stojí 58Kč.

 
Wilkinson holítka jsou mými dlouholetými oblíbenci.

 
V balení jich bylo 10+5 za krásných 169Kč.

 
Mě tyto holítka plně vyhovují a mohu vřele doporučit.

 
Tak to byly moje nákupy v tomto týdnu, také jste utráceli??

 
Asi  největší radost mám z nových sprchových gelů. :-))
 
Krásný den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...