pátek 27. března 2015

Báječné balzámky na rty :-))

 

AHOJ, AHOJ,

Jak se máte?? Doufám, že si jako já užíváte jarního počasí.
 

 
Dnes to bude o balzámech na rty od Yves Rocher.
Nikdy před tím jsem balzámky na rty od této značky neměla, ale propadla jsem novinkám...:-)

 
Mám dva, první z nich je průhledné barvě s vůní mého milovaného kokosu.
Krásně hydratuje a voní, ale na rtech necítíte chuť kokosu.

 
Navíc to krásné balení.

 
Druhý balzámek jsem si záměrně vybrala zabarvený.
 

 
Malina je moje oblíbená. Krásně voní, skvěle hydratuje, necuckuje a můžete si rty potřít i bez použití zrcadla. Nemusíte se bát zabarvení okolo kontury rtů.

 
Jeden kus balzámku vyjde na 59Kč. Malinko vyšší cena, ale rozhodně doporučuji, stojí za vyzkoušení.

 
Opravdu oba krásně hydratují, voní, příjemně sedí na rtech a poměrně neubývají.

 
Balení je opravdu zdařilé.
 
Máte také rádi novinky, necháte se také zlákat??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...