neděle 22. února 2015

Yves Rocher - moje úlovky

 

AHOJ, AHOJ,

Dneska se zaměříme na francouzskou značku kosmetiky a to YVES ROCHER.
 
Tuto značku příliš nemám ozkoušenou a proto jsem si řekla, že si pořídím pár produktů a novinek.

 
Celkem jsem si vybrala pět produktů a to vše z pečující kosmetiky.

 
Zaznamenala jsem, že tato značka má nové balzámky na rty, tak jsem si je také pořídila.

 
Já jsem si vzala hned dva a to s vůní mé oblíbené maliny a kokosu.

 
Balzámek je příjemně hydratační, krásně voní a lehce zabarvuje. Což beru jako plus.

 
Jedná se opravdu o drobné zabarvení.

 
Kokosový balzámek je stejně příjemně hydratační a také krásně voní.

 
Pořídila jsem si na vyzkoušení dva sprchové gely a gelový čistič obličeje.

 
Gelový čistič obličeje pro smíšenu pleť jsem si pořídila na doporučení několika recenzí.

 
Tento čistící gel slibuje odstranění nečistot z pleti, dolíčení a hydrataci.
 

 
Gel příjemně voní je v balení 150ml.

 
Tyto sprchové gely byly za akční cenu, tak proto jsem si vzala hned dva. Moc se mi líbí jejich roztomilé balení.

 
Neodolala jsem tomuto sprchovému gelu s vůní kávy, která je naprosto parádní a taková podmanivá.

 
Je mi velice sympatické, že 95% složek sprchového gelu je přírodního původu, to my zelení zvláště oceníme. :-)

 
Tento sprchový gel voní velice svěže a příjemně.

 
 
Máte zkušenost s touto kosmetickou značkou?? Můžete mi něco doporučit, na co bych se měla podívat?
 
Přeji Krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...