neděle 1. února 2015

Virtuální 3D brýle, aneb kdo si hraje nezlobí

 

AHOJ, AHOJ,

 
Tyto virtuální brýle jsem pořídila na doporučení kamaráda manželovi pod stromeček.
 

 
Jedná se o kartonové virtuální brýle, které s pomocí Vašeho chytrého telefonu přenesou do takové virtuální reality.

 
Pořídila jsem je zde
Investice Vás vyjde do 100Kč.
 

 
Je potřeba si stahnout google play příslušnou aplikaci.

 
Složení je velice jednoduché, leč balení neobsahuje návod.

 
Můžete se díky těmto brýlím a aplikaci projíždět třeba na horské dráze či procházet virtuálními jevy.

 
Asi to nebude pro každého, ale i mě to oslovilo.
Manžel tím relaxuje.

 
 
Věřte, že Vás to opravdu chytne. :-))

 
 
Zde vidíte, kam se vkládá mobil.
 
Toto bylo takové malé technické oživení.
 
Budu ráda, když vyzkoušíte.
 
Zajímal by mě Váš názor.
 
Přeji pěkný den.
 
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...